Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Civilinio kodekso normomis.
Pirkėjas turi teisę grąžinti elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes pranešdamas apie tai raštu Pardavėjui per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos tik tuo atveju, jei grąžinama prekė atitinka šiuos reikalavimus:
- Prekė nebuvo užsakyta specialiai klientui;
- Prekė negali būti naudota ar sugadinta;
- Prekė turi būti pateikta originalioje gamintojo pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
- Prekė turi likti su visomis prikabintomis etiketėmis.
- Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.),
Kartu su grąžinama preke Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui:
- Raštu nurodyti užsakymo informaciją: užsakymo numerį, prekę, datą ir savo banko sąskaitą, į kurią turi būti pervesti pinigai už grąžinamą prekę;
- Pirkimą internetinėje parduotuvėje įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą – fakturą);
Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti (kurjeriu ar įteikiant asmeniškai) Pardavėjui adresu: Pilėnų g. 4, Raudondvario k. Kauno rajonas, padengdamas visas su tuo susijusias išlaidas, tada bus grąžinti sumokėti pinigai (ne vėliau kaip per 14 dienų),
Primename, kad prekės negalima grąžinti, kai prekė aiškiai pritaikyta vartotojo poreikiams (pav), elektronika, tačiau jei masinės gamybos prekė tik užsakyta iš sandėlio vykdant pirkėjo užsakymą, tokiai situacijai išimtis netaikoma.
Vartotojų teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka,sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 1 d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo
pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
Netinkamos kokybės prekės
Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių (įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą).
Reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų pirkėjas gali pareikšti, jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą.
Garantija taikoma tik tuo atveju, kai:
- Prekė sugedo (garantiniu laikotarpiu);
- Yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės;
- Peržiūros metu nenustatyta pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygotų pažeidimų, sugadinimų, pakeistų detalių;
- Sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris.
Grąžinant netinkamos kokybės prekę įsipareigojame grąžinti pinigus arba pakeisti prekę identiška kokybiška preke.
Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti asmeniškai Pardavėjui adresu: Pilėnų g. 4, Raudondvario k. Kauno rajonas, pardavėjas padengia visas su tuo susijusias išlaidas, jeigu nustato, kad garantija taikoma.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.